FAQs
Veel gestelde vragen
HOE BESTELLEN?
Bestellen kan eenvoudig: u kiest de producten uit onze lijst, de juiste kleur, de juiste maat en de aantallen. De maattabellen vind u meestal terug onder 'Downloads' naast het artikel. Deze gegevens stuur u door met onze verzendpagina (contact). Wij kijken alles na en bezorgen u een bestelbon welke u kan bevestigen. Na betaling worden de producten opgestuurd naar het door u gekozen adres. Wilt u bedrukking op deze producten, dan krijgt u tot 30% korting. Vermeld 'met bedrukking' in dezelfde verzendpagina. Wij nemen contact met u op om verder af te spreken.
Heeft u nog enkele vragen over bepaalde producten of twijfelt tussen enkele sweatshirts. Geen probleem, neem contact met ons op en wij helpen u graag verder met alle info die u nodig heeft.
KOSTEN EN KORTING
De drukkosten worden door ons berekend op basis van de techniek, het aantal en de samenstelling van het textiel. Door de veelzijdigheid van druktechnieken en materialen is het niet mogelijk om een standaard prijsopgave mee te geven op onze website. Wij berekenen vrijblijvend de correcte prijs geval per geval voor u uit. Indien akkoord ontvangen wij graag uw bevestiging zodat we kunnen starten de productie.
Onze artikelen staan afgebeeld met de prijs per stuk excl. btw en transportkosten. Indien u wenst om deze te laten bedrukken krijgt u een korting tot 30% op het aankoopbedrag (excl. btw) van deze artikelen. De prijs voor de artikelen incl. bedrukking rekenen wij voor u uit.
Jazeker, indien u grotere aantallen besteld kan u van ons nog een extra korting krijgen afhankelijk van de aantallen. Deze voorwaarden verschillen per product.
PROBLEMEN?
Loopt er toch iets mis? Geen probleem, wij zijn geen online shop waarvan het adres slechts een lege postbus is. U kan ons rechtstreeks contacteren via telefoon of email, of kom gewoon langs : Misweg 3, 2220 Heist-op-den-Berg.
RETOUR
Voor wij de artikelen verzenden worden deze door ons persoonlijk gecontroleerd op mogelijke fouten en beschadigingen. Wij werken echter met een externe kouriersdienst. Daarom is het nodig dat u de goederen controleerd op fouten en beschadigingen bij ontvangst van deze goederen. Stelt u toch nog een fout of beschadiging vast, dan neemt u onmiddellijk contact met ons op. Wij zoeken uit wat er is misgelopen en, indien nodig, kan u het product terug aan ons bezorgen. Is uw klacht terecht dan storten wij het bedrag terug op uw rekening. Let op: enkel slecht uitgevoerde bedrukkingen of beschadigingen aan het textiel komen in aanmerking voor retour. Retourzendingen voor verkeerd gekozen kleuren of maten worden niet aanvaard.
